Call : 0111-8642642

.

Monday, 5 October 2015

Pen Pemutih Gigi RZN Beauty

"BRIGHT WHITE" PEN PEMUTIH GIGI!!


"Waa.. Cantik nya Kulit Kakak!! Putih, Cerah, Glowing-glowing gitu!! tapiiii..... GIGI tu… Tidakkkkk.." Memperkenalkan "BRIGHT WHITE" PEN PEMUTIH GIGI!! KULIT CERAH MULUS & GEBU pun tak guna kalau GIGI tu berKARAT!

Rawatan klinik gigi mahal.. Mana Mampu..



Sekarang tiada alasan lagi!!
Tak perlu buang duit!

Tak perlu buang masa!
Mudah!!
letak dalam handbag ada masa senyum & sapu!!



Yang paling penting tak perlu jumpa Dentist!!!! "harganya berbaloi, tiada kesan sampingan, ramuan berasaskan tumbuhan tiada lemak haiwan”
Kesan dapat dilihat seawal 1 minggu penggunaan!
Kulit cantik! senyum cantik! makin cantik lagi!

Kenapa perlu pilih Pen Pemutih Gigi BY RZN BEAUTY?
👉 Gel pemutihan gigi yang bermutu tinggi
👉 Guna di mana sahaja - cepat dan mudah
👉 Berus untuk senyuman yang menawan
👉 Neutral PH
👉 Selamat digunakan

KANDUNGAN DALAM PEN PEMUTIH GIGI BRIGHT WHITE BY RZN BEAUTY

Deionized Water
Non - Peroxide
Glycerin
Potassium Sorbate
Polysorbate 20
Triethanolamine 
Carbomer
EDTA


CARA PENGGUNAAN PEN PEMUTIH GIGI BRIGHT WHITE BY RZN BEAUTY

1. Buka penutup atas yang ada berus
2. Putar bahagian bawah sampai gel naik ke berus (perlahan-lahan)
3. Sapukan berus pada gigi sambil senyum dan biarkan 30 saat untuk kering
4. Selepas 60 saat tutup mulut dan boleh buat kerja macam biasa
5. Jangan makan dan minum dalam tempoh 30 minit
6. Selepas 30 minit, kumur-kumur dan boleh makan dan minum



SOAL JAWAB BERKAITAN PEN PEMUTIH GIGI BY RZN BEAUTY :

1. HALAL?
  • Pihak kami sudah buat rujukan sebelum memasarkan produk ini, dan yakin pengeluaran di kilang memang tiada unsur2 haram. Berasaskan tumbuhan semulajadi dan tiada lemak haiwan. Bahan sama seperti digunakan oleh para doktor gigi dalam proses cuci gigi / servis gigi antarabangsa.

2. KESAN SAMPINGAN?
  • Tiada. Produk kami tidak menghakis pemukaan asal gigi (NON-peroxide)

3. SEBATANG TAHAN BERAPA LAMA?
  • Satu pen 10ML boleh tahan 60 kali sapuan halus pada gigi (jika guna 2x sehari, bertahan selama sebulan)

4. KESAN PEMUTIHAN KEKAL ATAU HANYA SEPERTI POLISH?
  • Kesan pemutihan boleh dilihat seawal 1-2minggu bergantung pada konsistensi pemakaian dan kawalan pemakanan / minuman juga penjagaan gigi harian. Kesan pada gigi boleh jadi KEKAL jika penjagaan gigi diutamakan. Pen ini membantu membersihkan / membuang daki kuning pada gigi supaya kelihatan putih sepeti warna asal sediakala. Jadi anda perlu berdisiplin menjaga kebersihan gigi dan jadikan pen ini sebagai salah satu rawatan sampingan setiap masa.

5. BOLEH GUNA PRODUK LAIN SEPERTI BERKUMUR DENGAN COLGATE PLAX  DALAM TEMPOH PENGGUNAAN PEN INI?
  • Boleh tiada masalah. Lagi bagus. Nafas segar, pencegahan plax dan kerosakan gigi harus diutamakan untuk gigi kekal sihat dan kuat sepanjang usia. Usaha lebih hasil pun lebih berkesan.


 Paling laris dan laku keras!!

Pen pemutih gigi !!

.
Kandungan Pen Pemutih Gigi , yang
pastinya tiada bahan menghakiskan gigi.
Maksudnya gigi tak akan reput bila guna 
Pen Pemutih Gigi.
.
Lelaki perempuan boleh guna tau.

Harga : RM35 (SM), RM40 (SS)
For order whatsapp : 0111-8642642

----------------------------------------------------------
TESTIMONI
  






Yeayyy!!! Gigi dia dah putih, senyuman lebih cantik dgn bright white pen pemutih gigi...
Buatan bumiputera, tiada lemak haiwan, halal
Hanya senyum, sapu......


Pen Pemutih Gigi #readystock ..so sape nak gigi putih tanpa susah susah
keluarkan belanja besar , gunalah pen ni..
senang je , sapu dan tunggu hasil...;-))

Harga : RM35 (SM), RM40 (SS)
For order whatsapp : 0111-8642642



:: My Best Selling ______________________

Get us for more info....

Get us for more info....
“There is nothing more beautiful than someone who goes out of their way to make life beautiful for others.”

.

.
Please come again