Call : 0111-8642642

.

Tuesday, 13 October 2015

2be Gorgeous Fiber

Makan ubat kurus, TAK KURUS-KURUS pun!
Makan ubat putih, TAK PUTIH-PUTIH pun!


KENAPA YE?! JANGAN SALAHKAN PRODUK yang anda makan tuh sebab produk semua tak salah okay. TENGOK je orang lain menjadi kenapa aku TAK! STRESSnya terus tak nak continue sampai habis dan cepat je putus asa. 

Na tau jawapannya??
ini bermakna,bdn anda dipenuhi dgn toksin..
Sebelum nak kurus slim, nak cantik, na putih gebu dan sebagainya ..

Let Be Gorgeous Together !



2be Gorgeous Fiber ialah MINUMAN SIHAT bukan UBAT! 
Berkonsepkan fiber & membantu Anda Cantik, Bebas Toxin & Langsing! Ia 100% Bukan Ubat ! Jadikan MAKANAN sebagai RAWATAN kita !Kita adalah apa yang kita makan.

2BE GORGEOUS FIBER ialah produk minuman kesihatan, detoxifikasi dan kecantikan yang paling mengikut citarasa pengguna & merupakan minuman gabungan buah-buahan terbaik, super fruit, sayuran, fiber, madu, mutiara, kekacang dan bahan organik lainnya.


Bebaskan diri dari toxin, lemak larut atau lemak tidak larut dalam badan, lebihan asid & gula serta lain2 punca masalah toxin ini segera 

TANDA-TANDA BANYAK TOKSIN
Kerap sakit kepala
Tiada sebarang kesan apabila makan vitamin atau supplement
Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab
Susah bangun tidur
Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi
Sinus
Berat badan meningkat
Kehadiran selulit
Masalah jerawat, kulit nampak pucat, kusam dan kotor.
 Bahagian keliling mata gelap
 Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah peha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit dan banyak lagi


Produk ini adalah BANTUAN DETOKS yang hebat. Bagi yang dah cuba pelbagai supplement, TETAPI TAK BERKESAN mungkin kerana ada banyak sangat toksin dalam badan. Buang toksin tersebut terlebih dahulu kemudian anda lihat kesan pengambilan supplement selepas itu. Lagi cepat serap. Sebab itu, ia juga boleh menjadi booster untuk supplement kecantikan kepada anda. BOOSTER hebat kepada semua supplement. 


2BE GORGEOUS FIBER dihasilkan kerana ingin membantu wanita dan peminat kecantikan/kesihatan mendapatkan kesan terbaik dan maximum setelah mengamalkan sesuatu supplement dan membantu semua mendapat khasiat organik yang lengkap. Belum ada produk seperti ini di Malaysia memandangkan gabungan bahannya sangat LENGKAP malah harganya sangat berpatutan/mampu milik.


FUNGSI UTAMA 2BE GORGEOUS FIBER :

Buang toksin
Hilangkan tanda-tanda ketiak hitam
Menguruskan badan
MEMBAKAR LEMAK ( kerana ada Lecithin )
Mencantikkan kulit 
Menjadikan complexion kulit merah jambu
Mengelakkan kanser usus
Menyerap asid urik dalam badan 
Kenyang sepanjang hari
Mengelakkan sembelit
Melancarkan peredaran darah
Sesuai lelaki & wanita serta kanak-kanak seawal usia 12 tahun yang mengalami masalah obesiti

Fiber ini special sikit, sebab ia lazat ala-ala smoothies. Anda juga boleh pelbagaikan resipi tanpa menjejaskan keupayaan khasiatnya pun.
HEBAT KAN?! PALING MENARIK, KESAN SANGAT MENAKJUBKAN!


Sama ada anda nak gunakan 2BE GORGEOUS FIBER sahaja atau nak campur dengan supplement lain, TIADA MASALAH!

Ramai peminum tegar 2BE GORGEOUS ni dah olah ikut selera masing-masing. Malah ada yang ratah macamtu je. MEMANG Sedap ! 
  • Perisa Strawberry Milk tetapi bukan susu
  • 100% Dairy Free
  • TIADA TENUSU

Boleh ditambah dengan sedikit susu manis atau susu segar, Khasiat tetap sama, tak terjejas langsung!

TANPA KITA SEDAR LEMAK, JERAWAT DAN MASALAH DALAM BADAN KITA BERPUNCA DARI TOKSIN !

Anda di luar sana sangat-sangat DIGALAKKAN mengambil 2BE GORGEOUS FIBER terlebih dahulu sebelum mengambil mana-mana supplement untuk tujuan detoxifikasi (buang toksin).


ANTARA BUAH-BUAHAN & SAYUR-SAYURAN DALAM 2BE GORGEOUS FIBER :
Seabuckthorn
Seaweed
Spinach
Alfafa
Badam
Delima
Soy Lecithin
Acai Berry
10jenis Fiber
Gabungan Kekacang DLL


CARA PENGAMBILAN 2BE GORGEOUS FIBER : 
Mengikut masalah yang Uolls hadapi :)

--> UNTUK DETOX/SEMBELIT :
  • Masukkan 1 sudu makan + 1 cawan air suam (size tea cup)
  • MINUM 2 HARI SEKALI SAHAJA!

--> UNTUK BANTUAN PELANGSINGAN :
  • Masukkan 1 ½ sudu makan + 1 cawan air suam/panas (size tea cup)
  • MINUM SETIAP PAGI BEFORE BREAKFAST atau SETIAP KALI SEBELUM PENGAMBILAN MAKANAN BERAT

--> UNTUK KECANTIKAN/CUCI DARAH/SEMBELIT : 
  • Masukkan 1 sudu makan + 1 cawan air suam (size tea cup)
  • MINUM SEBELUM TIDUR SETIAP HARI
Ia juga boleh dijadikan gantian makanan untuk diet yang lebih teratur. 
Selain itu DIINGATKAN PADA SEMUA 2BE GORGEOUS FIBER BUKAN UBAT! TETAPI BANTUAN MAKANAN TAMBAHAN ORGANIC yang dipercayai mampu membantu anda meningkatkan kenyakinan diri. Pendek kata sebelum anda makan apa jua supplement, apa kata anda detox dan baiki sistem dalaman anda dengan 2BE GORGEOUS FIBER terlebih dahulu. Anda pasti tidak akan kecewa !
So you all dah tau sekarang punca mulut berbau? muka jerawat? supplemen tak berkesan? semuanyaaa sebab toksin - toksin dalam badan penuh. Dengan 2be gojes ni sekali buang toksin + cantik + kurus + sedap !

All in ONE DELICIOUS FIBER !



Kandungan : 1 jar 150g
Harga : RM50 (sm) RM55 (ss) - termasuk postage

For order whatsapp : 0111-8642642

-----------------------------------------------------------------------------
TESTIMONI PENGGUNA
-----------------------------------------------------------------------------









---------------------------------------------------------------------------------------------------

BOLEH KE AMBIL 2 BE GORGEOUS BERSAMA SUPPLEMENT LAIN?
Boleh dan amatlah digalakkan. Pengambilan 2 be Gorgeous sebelum pengambilan apa 2 supplement digalakkan bertujuan untuk mendapatkan kesan yg lebih maksimum

SEDAP KE??RASA BAGAIMANA?
Rasa strawberry sebagai base, tetapi mungkin kerana kandungan buah-buahan , fiber dan kekacang menjadikan ia lebih kepada rasa badam yang lazat. boleh olahkan resipi air 2be gorgeous fiber kerana texture nya mudah sekali nak larut dan sebati.

pssttt : kalau ada amik ferwhite ke aurawhite ke maixara ke boleh campurkan sekali k

BREASTFEED BABY/PERIOD BOLEH AMBIL??

Boleh tiada masalah

CADANGAN TERBAIK UNTUK PENGAMBILAN 2BE PERMULAAN?
Cara minum yg terbaik untuk setiap peringkat umur ialah minggu pertama ambil setiap hari.Minggu kedua ambil selang 2-3 hari .Insyaallah anda juga akan dpt manfaat seperti rakan-rakan yang lain

ADA KKM?
2Be diklasifikasikan sebagai makanan..Tiada KKM dan bahan2 yg digunakan adalah HALAL.



1 jar 2be Gorgeous Fiber tahan BERAPA LAMA?
Mengikut pengalaman saya yg ambil 2 kali sehari (sebelum sarapan dan sebelum tidur), so, genap2 seminggu dah habis.
So, boleh diandaikan jika :
ambil 2 HARI SEKALI ~ tahan 1 bulan
ambil 1 KALI SEHARI ~ tahan 2 minggu

--------------------------------------------------------------------------------


Kandungan : 1 jar 150g
Harga : RM50 (sm) RM55 (ss) - termasuk postage

For order whatsapp : 0111-8642642

:: My Best Selling ______________________

Get us for more info....

Get us for more info....
“There is nothing more beautiful than someone who goes out of their way to make life beautiful for others.”

.

.
Please come again