Call : 0111-8642642

.

Friday, 18 September 2015

MOIS Serbuk Vitamin

SERBUK VITAMIN DENGAN 3X VITAMIN E SEMULAJADI 


SERBUK VITAMIN dapat mengebukan dan mencerahkan keseluruhan badan dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan. Mengandungi Vitamin E dan Vitamin C semulajadi yang sangat baik untuk kecantikan dan kesihatan.

FORMULA PENCERAHAN PANTAS! VITAMIN BOOSTER

Bertindak sebagai Vitamin Booster, sangat baik untuk kulit, kuku, rambut dan kesihatan. 

BOOSTER untuk Produk kecantikan/Supplement
Jika nak cepat nampak kesan makan supplement , tambah SERBUK VITAMIN ke dalam supplement anda. Extra Vitamin!



Mengandungi Ekstrak Buah Argan. Buah Argan mengandungi Vitamin E semulajadi 3x lebih tinggi dari Buah Zaitun. Sangat bagus untuk memudarkan stretch marks, parut parut diseluruh badan. 

Vitamin dalam bentuk SERBUK!! 
Senang nya nak makan, hanya terus kemam atau boleh campur dalam minuman yang saya suka. 

Mudahnya nak makan Vitamin!


Kenapa anda perlu dapatkan Serbuk Vitamin? 

Bertindak sebagai Vitamin Booster, sangat baik untuk kulit, kuku, rambut dan kesihatan 

Mengandungi Ekstrak Buah Argan. Buah Argan mengandungi Vitamin E semulajadi 3x lebih tinggi dari Buah Zaitun. 

Merupakan Vitamin C dan Vitamin E dalam bentuk serbuk. Tak perlu susah payah nak telan pil yang besar untuk tambah kandungan Vitamin C dan Vitamin E dalam badan. Kajian menunjukkan Vitamin C dan Vitamin E sangat bagus untuk kesihatan badan dan dapat mencantikkan kulit, kuku dan rambut. 

Rasa yang sedap, tak rasa macam ubat 

Mudah sangat nak makan, hanya perlu kemam atau campur bersama jus atau apa2 minuman kegemaran anda 

Boleh di campur bersama produk kecantikan yang lain. Extra Vitamin untuk anda.



Manfaat Moiz – Kesihatan :
  • Badan lebih bertenaga
  • Lebih gembira dan mood lebih stabil
  • Membantu pelancaran sistem perkumuhan supaya lebih lancar
  • Meningkatkan sistem imun badan

Manfaat Moiz – Kulit : 
  • Mencerahkan kulit 
  • Menghilangkan jeragat 
  • Menghilangkan garisan halus dan mengurangkan kedutan 
  • Mengecutkan jeragat 
  • Mengurangkan parut dan kesan regangan 
  • Mengurangkan lingkaran gelap 
  • Mengurangkan rekahan tumit 
  • Melembutkan dan menganjalkan kulit 
  • Menyerikan kulit 
  • Melembapkan kulit kering 
  • Mengawal pengeluaran minyak untuk masalah kulit berminyak

Manfaat Moiz – Kuku 

  • Menjadikan kuku lebih tahan lasak 
  • Menjadikan kuku lebih berseri 
  • Menjadikan kuku lebih sihat 
  • Kebaikan Serbuk Vitamin – Rambut : 
  • Menjadikan rambut lebih tahan lasak dan kuat 
  • Menjadikan rambut lebih bersinar 
  • Menjadikan rambut lebih sihat 
  • Mengurangkan kelemumur dan rambut gugur 
  • Memulihkan rambut yang rosak akibat pengunaan bahan kimia dalam pengayaan dan pewarna rambut


Elly Mazlein yg sedang mengandung ni pun yakin dengan Serbuk Vitamin.
Sangat bagus untuk Ibu yang sedang mengandung


Serbuk Vitamin mengandungi Ekstrak Argan 
Argan sangat baik untuk mengatasi masalah jerawat
Katakan “Selamat Tinggal” kepada kulit berjerawat
Masalah jerawat anda akan dapat diatasi secara efektif dengan pengambilan Serbuk Vitamin secara berterusan 

Bagaimana Argan dalam Serbuk Vitamin Memulihkan Jerawat? 


Argan akan mengawal penghasilan sebum dan mengelakkan liang pori dari tersumbat, seterusnya mengurangkan risiko kemunculan jerawat. Penggunaan harian Serbuk Vitamin menggalakkan penghasilan sebum yang terkawal, dengan ini membantu kulit wajah menghilangkan jerawat.


Argan dapat mengatasi masalah parut 

Walaupun jerawat telah hilang, selalunya akan ada parut yang mencacatkan kulit. 

Parut kesan jerawat biasanya akan mengambil masa yang lama pudar. 

Kajian saintifik mendapati apabila Argan digunakan setiap hari secara berterusan dapat mengurangkan kesan parut. Oleh kerana kandungan Vitamin E dalam Argan yang tinggi, penggunaan harian menjadikan kulit semakin lembut dan bebas parut. 

Keupayaan antioksidan Minyak Argan telah terbukti jauh lebih baik daripada minyak zaitun. Argan mengandungi Vitamin E 3X lebih tinggi dari buah zaitun. 

Kesemua kelebihan ini menjadikan ianya produk anti-penuaan yang sempurna bagi semua peringkat umur, sama ada anda berusia 20-an mahupun pertengahan 40-an. 

Argan berfungsi melindungi kulit dari kesan bahaya persekitaran seperti pancaran UVA dan UVB dari matahari, dan pada masa yang sama meneutralkan radikal bebas, mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan mempercepatkan proses pemulihan parut

 
Kebaikan Vitamin E dalam SERBUK VITAMIN 

Antara khasiat Vitamin E yang terdapat dalam SERBUK VITAMIN adalah : 

1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam. 

2. Vitamin E kaya dgn antioksidaan yg dapat mencegah penyakit kanser 

3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan. 

4. Vitamin E dapat menghilangkan masalah parut jerawat, jeragat dan tompok hitam 

5. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan aerola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut strecth mark akan semakin pudar. 

6. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.






Siapa yang boleh makan Serbuk Vitamin? 
  • Lelaki dan Wanita 
  • Wanita yang sedang mengandung 
  • Wanita yang sedang berpantang 
  • Ibu yang menyusu 
  • Sesuai untuk 4 tahun keatas

Cara makan? 

  • 1 scoop setiap hari 
  • Makan semasa perut kosong, samada waktu pagi atau waktu malam 
  • Terus dimakan begitu sahaja 
  • Boleh dicampur kedalam jus, ice blended,yogurt,ice cream, kek, biskut, roti 
  • Boleh dicampur bersama minuman / air detox 
  • Boleh dicampur bersama produk kecantikan dan kesihatan yang lain



RM40 (SM), RM45(SS)
Na order, wasap terus ke 01118642642

Dengan harga tu, tuk tampil gojes dan mabeles, mmg tak rugi!! kerana semua pon dah tahu kan kelebihan pengambilan vitamin pada keremajaan kulit :)






:: My Best Selling ______________________

Get us for more info....

Get us for more info....
“There is nothing more beautiful than someone who goes out of their way to make life beautiful for others.”

.

.
Please come again