Call : 0111-8642642

.

Sunday, 9 August 2015

Glutacaps 500MG

GLUTACAPS 500MG 
"Ingatkan muka je putih, Lepas ambil Glutacaps, Satu badan Putih!"
Mencerahkan Kulit Rata Seluruh Badan, Selamat Digunakan & Amat Berkesan!


Nak kan kulit muka 1, 2 atau 3 tona lebih cerah??! Kulit cerah, segar, putih bersih dan yg paling penting tak perlu mekap tebal pun nampak cantik natural je! Glutacaps adalah produk pemutihan kulit yg selamat digunakan & keberkesanannya dibuktikan. Inilah produk yg anda cari2 selama ini…



Glutacaps bertindak dengan memutih & mencerahkan kulit diseluruh muka dan badan secara rata, ia berfungsi menjadikan kulit lebih lembap dan lembut, mengatasi mslh kulit kering serta membasmi jerawat.

Glutacaps pil pencerahan 1 badan, Memutihkan Seluruh Kulit

  1. Anda ada masalah tona kulit tak sekata dan gelap?
  2. Jerawat & parut jerawat yang banyak dimuka?
  3. Kulit tak bermaya & kusam?
  4. Mesti rasa stress kan bila masalah kulit byk sangat. 
  5. Nak keluar pun…hmm…rasa tak yakin je..
  6. Kene pakai mekap tebal sikit baru rasa ok..



Woww!! Tak sangka betul atlast ada jugak produk yang betul-betul berkesan! Baru 1 minggu guna kesan dah nampak dekat muka, tapi ape yg mengejutkan seluruh badan sekali putih, siyes uolls dengan Glutacaps mmg sangat best!

Glutacaps ialah Produk Putihkan Kulit Yang Anda Cari Selama Ini!
  • Bertindak Memutihkan Kulit Seluruh Badan Secara Rata
  • Melembapkan Kulit (Mengatasi Masalah Kulit Kering)
  • Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
  • Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
  • Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti TInggi
  • Mudah Dimakan. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja.


Jom cantik dan putih gebus dengan Glutacaps 500mg Plus

GLUTA-CAPS® Tiada kesan smpingan sebab kami ada sijil racun drpd USM. 

1st produk pemutihan yg paling byk ingredient di Malaysia. 1 kapsul mengandungi 500mg yg bebas bahan kimia sebab tu kesannya cepat. Dalam masa 12 jam badan kita memerlukan lebih 500mg gluta untuk pencerahan kulit. Jadi klu 24 jam, ngam2 lah 2 biji untuk kesan yg cepat. Dengan Glutacaps uolls jgn risau ye, tak ada kesan sampingan sebab produk ini telah pun lulus ujian sijil racun dpd USM. 

Bahan aktif gluta yg original dari tumbuhan ini akan mmbantu mgurang & memudarkan jerawat selain pemutihan badan secara beransur-ansur.


Haa…ni pulak kita nak terangkan dekat uolls..apa beza putih vs putih cerah berseri? Kalau putih sahaja muka uolls akan nmpak pucat. tapi dengan consume Glutacaps, uolls putih, cerah dan berseri lagi….baru la kulit cerah tu nampak betul2 naik kan? Putih kemerah-merahan…mcm orang baru kawin, muka cerah berseri-seri je...sapa tak nak yunk..

Jom cuba sekarang uolls sebelum harga lebih mahal. Coz sekarang uolls dah tau kenapa gluta, HA & vitamin c original bagus kan?? Tak ada produk yg seefektif glutacaps dgn gabungan 3 bahan yg hebat ni tau…

 Apa yg u akan dpt dgn Glutacaps® 
  1.  1 hari untuk rasa kulit semakin lembap 
  2.  3 hari untuk lihat jerawat kecut 
  3.  7 hari kulit semakin glow dan putih berseri 
  4.  14 hari tangan leher bdn dan kaki lebih cerah 
  5.  28 hari lahir kulit beby terpancar seluruh bdn
  6.  - muka, tgn dan bdn akan lebih putih kemerah-merahan. 


Anda akan perasan muka, tangan & badan akan nmpak lebih putih kemerah-merahan secara natural. Bertindak sekarang! sebelum harga naik. skrg dh tau kenapa gluta, HA dan Vit C ori bagus kan? tggu apa lagi mana ada produk yg mcm Glutacaps® dkt malaysia ni..gabung 3 sekali gus!

PENCERAHAN SATU BADAN - 
Kandungan glutacaps
  1. 100mg vitamin c
  2. 350mg pure l glutathione Gred AAA dari Jepun
  3. 50mg hyaluronic acid


Nak putih tapi takut nak ambik suntikan PENCERAH??
Anda boleh mencuba GLUTACAPS kerana kesannya umpama anda ambik suntikan…GLUTA memang digunakan utk pencerahan kulit kalau di negara Thailand boleh dikatakan semua rakyatnya mengamalkan pengambilan secara pemakan dan suntikan itu sudah menjadi kebiasaan bagi mereka sebab itu kulit mereka lebih putih gebu dan cantik…

GLUTA MEMANG DAH TERBUKTI SELAMAT DAN BERKESAN UTK PENCERAHAN Kadar yg disyorkan utk pencerahan :

- 1000-2000mg utk proses pemutihan 
- 500mg utk proses detox

#GLUTACAPS500MGPLUS ….
  • Kulit bertambah putih dan glowing
  • Pigmentasi hilang
  • Meratakan tona warna kulit
  • Mengecutkan jerawat
  • Memudarkan parut jerawat
  • Menegangkan kulitAntioxidan
  • Merawat katarak dan glukoma
  • Membekalkan kadar kandungan air ini menyebabkan kulit tegang
  • Menghilangkan garis garis halus diwajah
  • Mengekalkan kelembapan kulit
  • Mengalakkan SISTESIS kolegen dalam badan
  • Pencerahan kulit utk satu badan 

Ramai yg bertanya mengenai kelulusan kkm untuk glutacaps… di sini sudah terbukti yg glutacaps telah disahkan selamat dimakan oleh kementerian kesihatan.. Boleh rujuk gambar no KKM dibawah

Produk Glutacaps berkesan seawal 1-7 hari je. Uolls tanye kenapa kesan cpt sebab kami hanya gunakan material gluta gred AAA yg terbaik sahaja.
Jom cantik, putih gebu-gebas dengan glutacaps!

FOLLOW CARA AMBIL GLUTACAPS
Anda akan dpt kulit yg putih berseri, glowing & lembut.
Satu badan boleh putih dlm masa 4 -7 hari sahaja

  1. Ambil 1 kapsul 15 minit lepas breakfast ATAU 1 kapsul sebelum tidur
  2. Kalau nak lebih cepat kesan, Untuk 1st Week ambil 2 biji. 
  3. 1 biji lepas breakfast & 1 biji sebelum tidur
  4. Selepas minggu pertama pengambilan, baru makan sebiji sehari
  5. Teruskan ambil glutacaps untuk kesan yang diidamkan

 Pantang-Larang
  • Tak ada pantang yg berat Cuma byakkan minum air kosong
  • Caffeine & susu elakkan, serta kurangkan gula
  • Ibu mengandung 6 bulan keatas boleh ambil
  • Ibu menyusu boleh ambil
  • Seawal usia 15 tahun boleh ambil
  • Pesakit buah pinggang, kencing manis, sakit jantung yg tak kritikal boleh ambil

Kalau ada ambil supplement lain, jarakkan atleast beberapa jam
p/s : glutacaps tak boleh ambil bersama pil perancang, iud, atau injection utk mencegah hamil. Boleh Ambil lepas 2 jam

 TESTIMONI PENGGUNA 






Harga Glutacaps®
=========================================
Promosi harga terbaik : RM 135 (sm) / RM140 (ss) * free pos
(Jika berminat dalam masa 24jam boleh buat pembayaran)

sms/whatsapp : 011 1864 2642
=========================================



:: My Best Selling ______________________

Get us for more info....

Get us for more info....
“There is nothing more beautiful than someone who goes out of their way to make life beautiful for others.”

.

.
Please come again