Call : 0111-8642642

.

Saturday, 1 June 2013

Fer'white Pure L-Glutathione Collagen 1,000,000mg

Ini lagi satu produk yang memberi kelebihan untuk penjagaan kulit yang sekata. Produk ni nampak macam sama dengan AURAWHITE..Tapi sebenarnya kandungan produk FER'WHITE dan aurawhite adalah tidak sama. Dah banyak yang cuba, terbukti perubahan ketara dalam masa 14 hari dgn penjimatan MAKSIMA! Katakan babai pada masalah jeragat, jerawat, kusam, kulit tak sekata, kulit bermasalah dgn Ferwhite 1,000,000mg.
PROMOSI MERDEKA Ferwhite 1000kmg & 500kmg ~ ada FREE GIFT uols, 

Add caption
.
"Alternatif tuk penjimatan maksima, mendapat permintaan yg sungguh menggalakkan. FerWhite by Fareena Beauty produk keluaran bumiputera, produk yang mampu membuatkan uols awet muda tanpa perlu berbelanja besar malah kesan awalnya boleh dirasa dan dilihat seawal 14 hari! Tidak perlu pembedahan atau suntikan untuk tampil jelita, segar dan berseri sepanjang masa. Yang paling mahalnyer mengandungi APPLE STEM + GRAPE SEED EKSTRAK !!!!"

Harga produk FERWHITE ni murah sebab pengasas produk ni ada kilang sendiri..So tak melibatkan orang tengah dan yang paling penting produk ini sememangnya mampu milik oleh semua golongan..dan dan dan FERWHITE nie setanding dengan produk antarabangsa ye uolsss..HEHE

FER'WHITE nie adalah stok untuk sebulan. Makan 2 scoop 2 kali sehari..Jika anda hanya consume 2 scoop,1 kali sehari anda boleh jimat 1 jar sehingga 2 bulan..Terpulang kepada bajet masing-masing.

Perbezaan harga tidak melambangkan apa-apa sebab produk ini mempunyai kelebihan yang tersendiri....sekiranya kocet penuh boleh la beli Aura White, tapi sekiranya kocet nipis so jangan sedih sebab uolls mampu memilikinya...iaitu Fer'white. Pastikan takde alasan tuk menjadi cantik ye uols, pilihan sentiasa ada, semua bergantung pada usaha dan selera

.
"Wah, da byk yg pakai, makin banyak yg puas hati,uols pon blh jd cam mereka jugak"

KEBAIKAN FERWHITE :
  • mampu mencerahkan & gebukan kulit 1 badan
  • membersihkan kulit drpd jerawat yg teruk / jeragat /pigmentasi - hilangkan parut dan liang pori terbuka..
  • kulit akan terasa anjal & tegang
  • memberi vitamin pd kulit 
  • menghilangkan kulit kusam
  • Mengurangkan kedutan dan garis halus
  • Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
  • mencegah pigmentasi
  • Memudarkan jeragat dan tompok-tompok hitam
  • Menpercepatkan penyembuhan luka
  • menguatkan saluran darah dan tulang
  • Mempercepatkan penyembuhan luka pada kulit.
  • Mencantikkan kulit, melicin,& menegangkan kulit
  • Mengurangi jerawat
  • Kulit terasa lembut dan kenyal

Bak kata sekali rasa pasti nak lagi rasanya yg sedap..baunya yg wangi dan yang paling penting adalah kesannya sangat efektif

Kandungan : 

L-GLUTATHIONE :
Bertindak sebagai anti oksida yang dapat mencerahkan warna Kulit,gluthathionen memang umur lam hati manusia cuma bezanya tinggi dan rendah sahaja. juga agen imunisasi dan detoksi.

KOLAGEN :
Membina sel-sel baru,menguatkan ikatan sel kulit,yang membolehkan kulit jadi tegang,cerah dan cantik. mengelakan kulit dari kedut dengan pantas.

HYRALONIC ACID (HA) :
Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi, rambut. HA pun sudah ujud sejak penciptaan ADAM didalam DIRI manusia, semakin tua HA akan semakin Kurang. FUNGSI HA melembabkan kulit, kulit elastic, pembentukan kolegen, meningkat kolegen, menghilangkan garis halus, metabolisma badan.

ACAIBERRY :
Anti oksidan, slimming, mampu melawan radikal bebas, AWET MUDA.

L-CARNITINE :
Anti oksidan, membaiki sel badan dengan pantas.

DEXTROSE ANDYROUS :
Anti penuaan.

ACID FOLIC :
Ko enzyme dalam sintesis DNA dan RNA. Penting untuk pecahan dan sel penyalinan kulit.

MALIC ACID :
Menentang jangkitan kuman dan bakteria dan mikro organisms dalam FER'WHITE.

STRAWBERRY :
Anti oksidan, merawat kulit, menegangkan kulit, dan kelembapan kulit.

L-TAURINE :
Anti oksidan dan membaiki sel sel badan.

APPLE STEM CELL :
Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel-sel kulit, kulit menjadi tegang dengan amalan pengambilannya.

EKSTRAK MANGGIS :
Membantu merawat kulit dan menyembuhkan jerawat, menjadikan kulit lebih cantik.

DSM RDA vitamin mix :
Vit A - Kulit jerawat dan kulit keping.
Vit B - menjaga sistem pengahadaman,serap. nutrients, jaga saraf.
Vit C - PEMBENTUKAN dan memelihara kolegen.
Vit D - Membantu menyerap kalsium.
Vit E - Membantu Kulit kelihatan Muda, membantutkan penuaan akibat radikal bebas.
Vit K - Memelihara sel dalam badan supaya kekal sihat.

Jelas gitu kan? Hehe. 15 bahan terbaik ada dalam FER'WHITE tauuuuu. Rugi tak mencuba sekarang..Na cantik dan na jimat, iyelah poket tak selalu tebalkan..
.
"Ladies..Sememangnya berbaloi spend duit utk produk supplement yang berkualiti. Demi kesihatan dan kecantikan kulit, pengambilan supplement kolagen pada saya adalah tersangat2 ‘priceless’! Siapa yang boleh berikan kulit muda, cantik berseri? Tak lain tak bukan, diri kita sendiri perlu berusaha..tmbh2 umur pon da kian meningkat kan..."

Kenapa ramai orang dah mula cakap-cakap pasal FER'WHITE ? Ramai dah mula tertarik hati nak mencuba sedangkan terdapat lambakan produk lain seumpamanya di pasaran???
Sudah pasti sebab keberkesanannya, penjimatan dan keyakinan kepada pengilangnya kan..




"Pastikan takde alasan tuk menjadi cantik ye uols, pilihan sentiasa ada, semua bergantung pada usaha dan selera kita"

Fer'white (1,000,000mg)
Harga : RM130.00 (SM), RM140.00(SS)
PROMOSI MERDEKA Ferwhite 1000kmg & 500kmg ~ ada FREE GIFT uols, 
~ SMS/Whatsapp/pm : 0111-8642642 ~

Fer'white (500,000mg)
Harga : RM85.00 (SM), RM90.00(SS)
PROMOSI MERDEKA Ferwhite 1000kmg & 500kmg ~ ada FREE GIFT uols, 
~ SMS/Whatsapp/pm : 0111-8642642 ~

Untuk tempahan,
Whatsapp/PM/SMS : 0111-8642642






1 comment:

  1. Salam,nk tnye,bile period boleh mnum x ferwhite?

    ReplyDelete