Call : 0111-8642642

.

Wednesday, 20 March 2013

Thanyaporn Breast Capsules


THANYAPORN BREAST CASPULES mengandungi ekstrak pueraria mirifica yang merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai dipanggil White Kwao Krua. Ekstrak Pueraria Mirifica yang terdapat dalam Thanyaporn mempunyai kesan seperti estrogen yang sangat hebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta memontokkan payudara wanita.


Harga : RM55.00 (SM) RM60(SS)  - 60 Biji/Botol
* Free 1 ketul Breast Enlargement Soap  * Limited Period *

Khasiat & Kebaikannya :

* Menambah saiz payudara
* Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur
* Mencerahkan kulit (termasuk dibahagian puting payudara)
* Menganjalkan kulit yang melandut
* Melambatkan proses penuaan
* Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
* Merawat masalah2 yang berkaitan dengan rahim
* Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
* Mengetatkan vagina
* Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
* Membantu menghitamkan rambut beruban dan menggalakkan
   pertumbuhan rambut
* Menambah tenaga dan kecergasan
* Mengatasi masalah tidur
* menjadikan kulit lebih lembut dan muda berseri-seri


Inginkan payudara yang lebih besar, lebih pejal, dan lebih terangkat
Inginkan payudara yang "kembali muda" setelah memberi penyusuan anak atau penuaan. Mahu kaedah yang terbukti berkesan, cepat, selamat dan semulajadi tanpa kimia

Dengan Thanyaporn, anda bakal lebih berkeyakinan. Lihat sendiri nanti reaksi orang terhadap perubahan anda, terutamanya buat suami. Pakaian, shopping, dan bermesra dengan suami anda akan jauh lebih bermakna di dalam beberapa minggu sahaja lagi!

Phytoestrogen yang terkandung dalam Ekstrak pueraria mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon.
Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara. Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap.

Ekstrak Pueraria Mirifica yang terdapat dalam Thanyaporn terbukti menambah tisu-tisu lemak di sekitar kawasan payudara. Ia juga membantu dalam menyokong kolagen yang memberikan bentuk yang cantik dan anjal secara semulajadi.
Pueraria Mirifica juga mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang diidamkan setiap wanita.

Ekstrak Pueraria Mirifica yang terdapat dalam Thanyaporn juga dapat memberi bentuk badan yang menawan terutama pada bahagian payudara dan pinggul.
Ekstrak pueraria mirifica yang terdapat dalam Thanyaporn juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ini membantu kaum wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut.




Cara Pengambilan :
  1. Satu botol mengandungi 60 biji kapsul (1 kapsul untuk 1 hari) untuk penggunaan 2 bulan.
  2. Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini.
  3. Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 18 tahun (faktor bawah umur). Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.

Kapsul Pueraria Mirifica Untuk Payudara Cantik Menawan!
Thanyaporn Breast Enlargment :
Thanyaporn produk membesar dan menegangkan payudara no. 1 
di dunia dengan kadar keberkesanan 97%

Mengapa Thanyaporn Breast Capsule ?
1. Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand
2. Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri
3. Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain
4. Kualiti yang tinggi



Apakah Thanyaporn?
Thanyaporn adalah makanan tambahan yang dihasilkan 100% dari
herba(penyediaan herba).Fungsi utama Thanyaporn adalah untuk
membantu para wanita mencantikan 'aset' peribadi(payudara) secara
semulajadi dan selamat.

Bagaimana Menggunakan Thanyaporn?
Makan sebiji sehari, selepas sarapan

Nota Tambahan: Sekiranya terlupa anda juga boleh makan pada waktu lain tengah hari,petang atau malam(waktu terbaik adalah selepas sarapan pagi-sistem badan baru diaktifkan)

Adakah Thanyaporn Berkesan?
Ya, ia sangat berkesan, malah anda akan lihat kesannya dalam masa 2-4 minggu sahaja.

Berapa lamakah saya dapat melihat kesannya?
Kesan keatas setiap individu adalah berbeza-beza, namun anda akan dapat lihat kesannya dalam masa 2-4 minggu sahaja.

Adakah Thanyaporn selamat?
Ya, Thanyaporn selamat, malah kami punyai sijil kesihatan FDA

Saya anak dara. Boleh makan ke?
Boleh, jika berumur lebih dari 20 tahun.

Saya mengandung, boleh makan ke?
Tidak boleh.

Sedang Menyusukan Anak (breastfeed): Tidak Boleh.
Anda HANYA boleh mengambil Thanyaporn setelah
anak(baby) menyusu lebih daripada 6 bulan
(itupun bergantung kepada keadaan,jika baby
kurang serasi LEBIH BAIK tunggu sehingga cerai susu)

Saya tengah period, boleh makan ke?
Tidak boleh.

Ada Penyakit Kronik (cronic disease), boleh makan ke?
Tidak boleh

Sedang Merancang Kehamilan (family planning), boleh makan ke?
Boleh

Macamana nak mempercepatkan kesan?
Minum susu dan jugak Vitamin E banyak-banyak

Payudara saya memang sudah besar. Saya cuma ingin menegangkan. Adakah nanti akan over-size?
Payudara cuma akan membesar setakat mana badan individu secara semulajadi boleh tampung. Ia takkan oversize.

Adakah produk ini mempunyai sijil halal atau KKM?
Maaf, tiada sijil halal atau KKM kerana produk ini hanya utk pasaran Thailand. Namun ia dihasilkan dr herba dan tumbuh-tumbuhan , jadi tiada isu halal. Kapsul tiada gelatin, Produk juga mempunya kelulusan FDA.

Adakah Thanyaporn mempunyai kesan sampingan?
Sila makan/ambil Thanyaporn mengikut aturan yang dicadangkan (rujuk soal jawab diatas),untuk mengelakan sebarang kesan sampingan.

TENTANG HALAL & SIJIL PENGIKTIRAFAN



100% Selamat. Produk herba Thanyaporn mendapat sijil pengiktirafan antarabangsa (FDA), lebih tinggi daripada KKM kerana ianya diiktiraf di seluruh dunia serta memenuhi syarat dan standard GMP (Good Manufacturing Practice).

TESTIMONIAL PENGGUNA :





TESTIMONI BERTULIS THANYAPORN BREAST:
-hi sy nk share pengalaman sy...1st day sy mkn,sy da rsa tegang2 kt breast sy...wahh mmg bgus produk ni..n skrg,da sminggu mkn, sy amat brpuas ati.breast tegang n shape montok..bulat...punggung sy pn makin pejal n ada shape...bila baring n dduk da xrsa tulang punggung...suke nye!!! so sy proceed lg..nk tgk hasil yg lbey marvelous! lg 1 perubahan kulit dy..lebey smooth n cerah lak..sy xpsti ini kesan drnya or not...sbb sy pn xde mkn suppliment len..so far mmg best...nnt sy nk amalkan..tq kedai cempaka!!!-NADIA

-salam sis, sy nk kasi testi ni. alhamdulilah after 2mggu lbh mkn pil thanya mmg sy terasa kesannya..breast betul2 rasa dh pejal, padat, besar sbb breast sy sblm ni kecik, n then nmpk bulat . pd bhgn nipple pn dh nmpak ada kesan kemerahan..suke sgt2 wlpn pd permulaan tiap2 mlm rase sengal2 kt breast tu..tp ok dh..
y plg best, buat sy makin cergas, xletih...xde lg rasa nk tdo pd waktu ptg n senja..he3 nt sy update testi lg bln dpn pd sis. insyaallah.. - FIZA

-ubat ni mmg bgus n brkesan...3 hari mkn pyudara da rse sengal2. mkin brisi n montok...kulit pn rse mkin licin..-HANAZ

-dulu dada ni mcm leper je..tp skrg pd tu ada bentuk dah n satu lagi perubahan pada punggung i..betambah gebu gitu..mmg suka sbb ada perubahan, kwn pun tegur. sbb tu i amik 2 botol..
kalau makan sblm tido n pagi sok makan lagi xda effect ke? takut telebih2 pulak... CIKGU

-salam kak.. dah 2 mmgu sy gne produk nie, dan hasilnya mmg berkesan.hehehe, hari pertama gne rase sengal2 pd payudara tp sy truskan gne smp skrang.. Bra pulak terase sempit dan terpaksa tukar ke saiz 34B.. seronoknya rase.. Trima kasih yer-YANTI

Kawan2 cubalah dan pastikan keberkesanannya dapat sama2 dikongsikan disini.

Harga : RM50.00 (SM) RM55(SS)  - 60 Biji/Botol
* Free 1 ketul Breast Enlargement Soap  * Limited Only *

Berminat PM : 0111-8642642




:: My Best Selling ______________________

Get us for more info....

Get us for more info....
“There is nothing more beautiful than someone who goes out of their way to make life beautiful for others.”

.

.
Please come again