Call : 0111-8642642

.

Monday, 18 March 2013

Felinna Beauty Sentiasa Dihati

Memperkenalkan, sejenis losyen badan yang unik dan istimewa!! Inch loss dari felinna beauty..berharuman persis minyak wangi memukau rasa, memiliki sensasi dingin (tidak terlalu hangat) dan mesra pengguna, mampu membakar lemak2 berlebihan serta selulit di bahagian badan yang diingini seperti di perut, peha, pinggang dan lengan dengan sapuan mudah tanpa lekitan. Turun 5 KG sebulan tanpa berdiet dan senaman yang meletihkan!!

HARGA:
RM70 (SS), RM80.00 (SM)
** Free Postage (180ml/botol)

 Pregnant? boleh!takde masalah..cuma jgn apply kt perut je..apply kt lengan atau peha..hihi..hey!kalau anda nk tahu lotion nie sgt sesuai untuk ibu lepas bersalin..bagi yg nk kempiskan perut tue sgt sesuai guna lotion nie..malam2 sebelum tido apply lotion je..memang best..selesa sangat dn wangi

KRIM PELANGSINGAN YANG BOLEH DIRASAI KESAN HEBATNYA HANYA DENGAN SEKALI SAPUAN.. SEBELUM GUNA SILA UKUR DULU SAIZ KAWASAN YANG INGIN DIKECILKAN..:)

Cara penggunaan Inchloss :
  1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang nampak tak berapa nak cantik & bermasalah sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah jam/lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
  2. Sapu dua kali sehari. Lepas mandi dan sebelum tidur. Nak sapu lebih pun tak apa. At least dua kali sehari. Sebelum sapu tu korang ukur dulu ye. Esoknya korang ukur lagi. Tengok ada perubahan ke tidak.
  3. Boleh digunakan oleh lelaki dan wanita



Kenapa Saya Rekemenkan dan kenapa uols mesti cuba?
  1. Hanya sekali sapuan anda dah boleh lihat perbezaan inci anda jadi pastikan ukur sebelum guna.
  2. LOTION INCHLOSS LOTION yang wangi dan tidak terlalu panas malah ianya dingin dan mesra pengguna dan amat sesuai buat ibu dalam pantang.
  3. LOTION yang di formulasikan dari bahan-bahan semulajadi yang selamat. 
  4. Boleh di sapu pada bahagian tubuh yang hendak dikuruskan tidak kira pada lemak banyak atau sedikit. 
  5. Yang pasti dengan INCHLOSS LOTION ini pengeluar sudah hantar untuk di bacakan 30 juzuk Al-Quran di Maahad tahfiz Bukit Mertajam Penang. (Semoga lebih dirahmati jadi jangan langkah simpan di tempat yang sesuai). 
  6. Rasa berangin dan boleh di pakai sekali dengan korset atau bengkung.
  7. Tidak terlalu panas hanya suam-suam tapi kita boleh rasa tindakbalas lotion.
  8. Boleh hilangkan double chin (sapukan secara tipis dibahagian dagu)



Hebat sapuan lembut ke muka membentuk wajah idaman
"Salam sis.dling nk bg testimoni sapuan inchloss pd wjah....ermmm best sngt..ramai yg tgur apa tau..cucuk ke dagu..hoho no no...semulajadi dgn incloss..hehe tq sis...bg pluang n kpercyaan dlm berbiz sama2....dling sngt brsyukur...tggl lg dling lama sngt xjmpa sis.. ada kesempatan sure kita jumpa..."
sis ni, pakai FELINNA INCHLOSS selama 2bulan ++. Every day selepas mandi mesti sapu kat dagu.


Lagi testimonial dari pengguna :



Asyik duk pikir-pikir sampai sudah pon tak sattle masalah kan?
Ambil tindakan baru la kita dapat tengok hasilnya, yang baik kita leh share dgn kawan2 kan'SHARING IS CARING"



“I baru guna semalam dan hari ni dah kurang 1 inci..  Pastu sebelum pi kenduri I sapu dan balik je kenduri, kesan losyen pun dah sejuk dan terus ukur lagi.. hilang setengah inci lagi.. Wow..kalau hari-hari hilang 1 inci, agak-agak ada harapan tak I boleh jadi macam dulu? Ukuran pinggang cuma 27" je dolu-dolu.. huhu.. yang I boleh terpengaruh nak beli ni sebab tengok dia punya pengasas”




 Harga Pasaran :RM75 (SS), RM85 (SM)
Harga Kami :RM70 (SS), RM80 (SM)
** Free Delivery (180ml/botol)

PM ME : 0111-864 2642





:: My Best Selling ______________________

Get us for more info....

Get us for more info....
“There is nothing more beautiful than someone who goes out of their way to make life beautiful for others.”

.

.
Please come again