Call : 0111-8642642

.

Thursday, 14 March 2013

Maixara C-Sential 10,000mg (MCS)

Apabila ada wanita berusia 40-an ke atas dan masih memiliki kulit yang tegang dan anjal, pasti ramai bertanya rahsia kejelitaannya. Bagaimana dia mampu menjaga kecantikan untuk tampil cantik dan anggun walaupun sudah memasuki usia separuh abad.

"Di dalam Islam, menjaga kecantikan serta berhias cantik untuk suami adalah diwajibkan. Namun, bagi wanita Muslimah, melakukan rawatan pembedahan merubah wajah adalah dilarang kerana hukumnya haram." 


Alhamdulillah, permintaan sungguh menggalakkan walau baru sebulan di pasaran. MAIXARA C-SENTIAL 10,000MG (MCS) produk keluaran bumiputera, tablet yang membuatkan anda awet muda tanpa perlu berbelanja besar malah kesan awalnya boleh dirasa dan dilihat seawal 7 hari! Tidak perlu pembedahan atau suntikan untuk tampil jelita, segar dan berseri sepanjang masa.

Formulasi terbaru : MAIXARA VIT C + HYALURONIC ACID (HA)
(HA membantu proses pencerahan berganda dari biasa)
Harga Promosi : 
RM88.00 (sm), RM93(ss)
PM/Whatsapp/SMS skang : 0111-864 2642

Puan Ainna, pengasas produk Maixara C-Sential..

Menyedari kebanyakan wanita berkerjaya masa kini ramai yang mementingkan kecantikan selain mendapatkan rawatan halal, terdapat pelbagai cara boleh dilakukan wanita bagi meneruskan impian mendapat­kan kulit yang cantik, anjal dan berseri iaitu menerusi produk makanan kesihatan yang banyak terdapat di pasaran.

KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL: 
·      Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
·      Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
·      Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selsema.
·      Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
·      Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
·      Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
·      Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
·      Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

 Apa yang membezakan Maixara C-Sential dengan yang lain?

1. Sudah tentu kerana sumber kolagen nya yang HALAL dan bersih, diekstrak dari kulit ikan TALAPIA merah! Sumber akuatik yang murah namun dengan kecanggihan teknologi yang dibangunkan industri tempatan, ekstrak kolagen yang terhasil berkualiti premium dan mudah diserap tubuh (molekul kecil). Harga produk juga tentunya buat anda tidak berkira untuk membeli (berbaloi2).

Kolagen inilah yang memberi nutrisi pada kulit, mengekalkan kelembapan semulajadi, menganjal dan membina sel2 baru dengan lebih sihat dan sempurna, merawat luka dan parut, mengenyalkan otot/sendi selain membuatkan kulit halus dan licin. Pengambilan konsisten mengurangkan risiko osteoathritis, osteoporosis dan arteriosclerosis. Kajian klinikal awal menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%! wow..

2. Ekstrak strawberi berikan warna dan perasa sebenar kepada tablet Maixara C-Sential, bukan perisa tambahan semata2. Yang bagusnya tablet ini boleh diKUNYAH! Berbanding produk lain yang hanya ditelan saja, tentu nya ia akan merangsang deria rasa anda pada sesuatu yang lebih istimewa. Buah ini juga kaya dengan nutrisi dan vitamin serta tinggi antioksidan yang berperanan menjauhi radikal bebas, melambatkan penuaan pramatang, mengurangkan risiko pelbagai jenis kanser dan mengimbangi paras gula dalam darah.

3. Vitamin C 1000mg dan glutathione, dos yang menepati piawaian dan sesuai untuk semua golongan lelaki dan wanita. Yang ini saya sudah banyak kali menulis tentang kelebihan nya dalam entry2 berkaitan.


Banyak sebab kenapa Maixara C-Sential 10,000mg menjadi pilihan ramai dan kian dikenali dalam masa singkat. Tentunya kerana formula terbaik pada harga mampu milik. Keluaran bumiputera dari sumber yang dijamin bersih, halal serta selamat. Ia juga tiada pantang mahu pun kesan sampingan, boleh diambil oleh lelaki apalagi wanita, mereka yang resdung, alah seafood, ketika haid atau semasa hamil, dengan rasa istimewa seperti gula2..:) 


"..maixara memang best! sebelum ni beli dengan kak vxxx.. pastu try fxxxxx..sekarang ni maixara. beza sangat. maixara cepat sangat kesan, kulit lagi lembut kak! saya memang rasa beza banyak.. muka jadi lembab, kulit lagi lembut dan halus, jerawat ada tumbuh 2 biji terus kecut..jeragat halus pun pudar.."- testimonial dari pelanggan
.

Dengan gaya hidup aktif dan sentiasa sibuk, Maixara C-Sential adalah supplement lengkap lagi mudah diamalkan, hanya telan atau kunyah sebiji-dua biji sehari selepas makan malam diikuti segelas air. Kesannya boleh dirasa/lihat hanya dalam beberapa hari sahaja (air bersih perlu diminum secukupnya ye..:) Kini tiada sebab untuk anda tidak memiliki kulit yang halus dan cantik serta bebas masalah kusam, jerawat atau pigmentasi.. Cubalah Maixara C-Sential hari ini, mengandungi vitamin C, kolagen, glutathione dan ekstrak strawberi dalam 1 tablet!




SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:
·   Vitamin C (1,000mg)
·   Collagen (4,000mg)
·   Glutathione (3,000mg)
·   Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK:
·   Produk keluaran Bumiputera Islam
·   Halal & Selamat
·   Tidak mengandungi Gelatin
·   Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
·   Pengilang berstatus GMP
·   Sesuai untuk lelaki dan wanita
·   Kolagen dari ikan tilapia - mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
·   Terbukti berkesan!


LAGI UPLOAD TESTIMONI BERKESAN DARI 
PENGGUNA MAIXARA-C SENTIAL
MENGATASI MASALAH JERAWAT DAN KULIT KUSAM.

Alhamdulillah testimoni seorang customer yang sangat BEST...
Penggunaan MCS selama 7 hari sahaja!
menjadikan kulit beliau lebih sekata, lembut dan cerah..
Anda dah mencuba MCS? 100% dijamin ada kesannya!




Lagi testimoni bersama pengguna MCS.

MASALAH KULIT BERMINYAK & WARNA KULIT X SEKATA...

Percayalah MCS pasti ada hasilnya!
"Value for your money!"

Selepas pengunaan yang konsisten
Selepas 1 minggu dah ada yg tegur perubahan kulit wajah...

Cantik sangat kulit dia skang, boleh tengok sendiri ~ naturally beauty ~
Tak payah buang masa nak tempek make up banyak2, nice sangat.
Gi mana-mana pon senang na bawak, Maixara-C Sential boleh letak dalam beg je, x payah na susah2..cukup time just telan..bestnya!dan hasilnya wow…


Rata - rata menyatakan ada kesan selepas penggunaan konsisten
Maixara C-Sential (MCS) Maixara by Mama Secret

Kali ini tetsimoni dari customer yang consume selama 7 hari sahaja.
Nampak tak perubahannya? Alhamdulilah semakin ramai confident untuk consume MCS setelah melihat testimon - testimoni hebat daripada customer MCS
.

Bandingkan produk yang non brand, Maixara-C Sential memang JIMAT!

Semua da bertindak, jangan ketinggalan, uols pon mesti na cantik dan berseri.
PM : 0111-864 2642





:: My Best Selling ______________________

Get us for more info....

Get us for more info....
“There is nothing more beautiful than someone who goes out of their way to make life beautiful for others.”

.

.
Please come again